logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

27 вересня 2022 року в ТОКІППО був проведений онлайн-практикум для соціальних педагогів закладів освіти «Механізми використання відновлювальних практик в роботі соціального педагога».

27 вересня 2022 року в ТОКІППО був проведений онлайн-практикум для соціальних педагогів закладів освіти «Механізми використання відновлювальних практик в роботі соціального педагога».

Люди, які пережили катастрофу або травмуючу подію (ті, що вижили, свідки або учасники), через тижні і місяці після випадку можуть зіткнутися з новими труднощами, які заважають їм повернутися до нормального життя, функціонувати в сьогоднішніх реаліях. Таким людям потрібна кваліфікована підтримка соціального педагога, який допоможе сформувати навички психосоціального відновлення для захисту їх психічного здоров’я, підвищення здатності людини справлятися зі своїми потребами і запитами, попередити дезадаптивну поведінку.

27 вересня 2022 року в ТОКІППО був проведений онлайн-практикум для соціальних педагогів закладів освіти «Механізми використання відновлювальних практик в роботі соціального педагога». Мета заходу: ознайомити учасників з принципами та техніками відновлювальної практики; удосконалити професійні навички соціального педагога щодо використання методів відновлення та підтримки адаптивної поведінки учасників освітнього процесу після кризових подій.

Зоряна Коротюк, методист, в.о. завідувача навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи, ознайомила учасників практикуму із принципами і техніками «Навички психосоціального відновлення» (НПВ), звернула увагу на відмінності НПВ від навичок першої психологічної допомоги.

Методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи та організатор заходу Світлана Ярмолицька презентувала ключові навички відновлення в роботі соціального педагога, особливості їх формування та вимоги до фахівця, який працює в цьому напрямі, підкреслила важливість збору інформації та визначення пріоритетів потреб і проблем у супроводі клієнта. Разом із соціальними педагогами практично пропрацювали навички: «Формування навички вирішення проблем», «Заохочення позитивної діяльності».

Про застосування «Навички психосоціального відновлення» для посилення мотивації відновлення та профілактики дезадаптивної поведінки, важливості вміння керувати власними реакціями і знаходити соціальну підтримку, розповіла методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи Надія Мерена. Використовуючи декілька технік, пропрацювала з учасниками практикуму навички «Управління реакціями», «Формування здорових соціальних зв’язків».

Соціальні педагоги активно брали участь у практичних вправах, обмінювались досвідом, ділились емоціями та враженнями від запропонованих технік, висловлювали щирі подяки за отримані знання.

Дякую доповідачам та учасникам заходу за продуктивну роботу, конструктивну співпрацю та позитивну атмосферу.

Матеріали заходу будуть розміщені на блозі Світлани Ярмолицької у рубриці «Соціальний педагог» https://yarmolytska.blogspot.com/p/blog-page_43.html .

 

Останні новини